Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazza a Péterfi Roland E.V.. (székhelye: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 26. adószám: ), mint szolgáltató („Szolgáltató”) által üzemeltetett Bracelet Factory (www.braceletfactory.hu) webáruház („Webáruház”) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeit, melyek a webáruházon keresztüli szerződéskötések esetében érvényesek. Jelen általános szerződési feltételek szövege letölthető számítógépre vagy más adathordozóra illetve kinyomtatható.

  1. Általános Információk

A szolgáltató neve: Péterfi Roland E.V.

A szolgáltató székhelye: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 26.

Adószáma: 69836459-1-43

A szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@braceletfactory.hu

A szolgáltató telefonszámai: +36 70 629 9494

A Webáruházban való vásárlás esetén a termékek eladója („Eladó”) minden termék esetében a Szolgáltató. A Webáruházban minden nagykorú, cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen ÁSZF-et és azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

A Szolgáltató gondosan és folyamatosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, azonban fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési illetve technikai hiba miatt megjelenő hibás ár/árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy minőségi vagy egyéb problémából adódóan egyes termékek forgalmazását megszüntesse.

Jelen ÁSZF tartalma érvényes: 2019.09.01-től visszavonásig. Vásárlás esetére kizárólag az alábbi általános szerződési feltételeknek a www.braceletfactory.hu honlapon közzétett, a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jelen ÁSZF-et minden előzetes értesítés nélkül módosítsa, illetve hatályon kívül helyezze, melyet honlapján közzétesz.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A megrendelések leadása a webáruházban elektronikus úton lehetséges.

A webáruházban a termékek kapcsán feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, azok csupán felhívás(ok) ajánlattételre. Az ajánlatot jelen szerződés szerint a fogyasztó teszi, amennyiben jelzi vételi, megrendelési szándékát Szolgáltató felé. A szerződés létrejötte az a pillanat, amikor fogyasztó ajánlatát a Szolgáltató visszaigazolja.

A webáruházban megvásárolható termékek árai magyar forintban kerülnek meghatározásra,minden esetben 1 darab termékre vonatkoznak és a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák. A webáruházban található árak a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

  1. Regisztráció

A webáruházban történő rendelés leadásához nem szükséges regisztráció, mely esetben a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén kell csak megadni.

Amennyiben a vásárló regisztrálni kíván azt honlapon lévő ’Regisztráció’ pontra kattintva, a kért adatok megadásával teheti meg. A kért adatok megadása és jóváhagyása után, a vásárló által megadott e-mail címre a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld, melyben megerősíti a regisztráció megtörténtét és egyidejűleg tájékoztatást nyújt, hogy a vásárló hol tudja a későbbiekben megváltoztatni a regisztrációkor megadott adatait. A regisztráció megtörténte után a vásárló a regisztrációkor megadott e-mail címével és jelszavával tud belépni a Szolgáltató webáruházába.

Regisztrált vásárlónak belépést követően lehetősége van: Fiókadatok megváltoztatására (személyes és címadatok módosítása, jelszó módosítása) és a korábbi rendelései megtekintésére.

  1. Vásárlás

A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag a www.braceletfactory.hu weboldalon keresztül lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére az általuk megadott e-mailcímre.

A megvásárolni kívánt termékek jellemzőit a Vevő az adott termék mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, a szolgáltató e-mail elérhetőségén kaphat részletes felvilágosítást.

A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFA-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkozik.

Vásárlás lépései

A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a ’Kosárba’ vagy ’Kosárba rakom’ gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt korlátlanul lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik, amennyiben nem éri el a végösszeg a 20.000 Ft-os értékhatárt.

A kosár tartalmának megjelenítése során a vásárló megtekintheti az általa kiválasztott termékeket, módosíthatja a kosár tartalmát, információt kap kosárban szereplő termékek értékéről, várható szállítási díjról valamint megadhatja a vásárlás során beváltani kívánt kupon kódját. A ’Tovább a pénztárhoz’ gombra kattintva a vásárló a Pénztár oldalra jut, ahol az Adatok megadása pontnál megadhatja (regisztrált vásárló esetében kiválaszthatja) a következőket: személyes adatok, számlázási cím, szállítási cím, és kiválaszthatja a szállítási módot, fizetési módot és végül a rendelés összesítése oldalon ellenőrizheti a végleges rendelést annak elküldése előtt. A vásárlás lezárása a kosár tartalmának és az Általános Szerződési Feltételeknek az elfogadásával (kipipálásával) valamint a ’Megrendelés’ gombra kattintással történik.

A vásárló által kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata akkor minősül a Szolgáltatóval közölt ajánlatnak, amikor az online rendelés során a vásárló az ott kért adatokat megadta és a rákattint a ’Megrendelés’ gombra. Fenti gomb megnyomásával a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik, mely a webáruház felületén is látható.

A Vásárlás lépései során a Vásárlónak mindvégig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, melyet a beírt hibás adatok javításával, törlésével, vagy a böngésző ’vissza’ gombjának megnyomása után az adatbevitel megismétlésével tud megtenni. Amennyiben a vásárló webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatok elektronikus rögzítésére hibásan kerül sor, annak kijavítását a vásárló a Szolgáltató részére történő e-mail küldésével kérheti.

A vásárló rendelésének elküldését követően, a Szolgáltató e-mail üzenetet küld a vásárló részére, amelyben visszaigazolja, hogy megkapta a rendelést és felsorolja annak részleteit (kézhezvétel igazolása). A Szolgáltató köteles a vásárló megrendeléseit 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a 48 órás visszaigazolási kötelezettség ideje alatt a vásárló nem kapott értesítést, megszűnik az ajánlati kötöttsége.

A jelen 4. pontban foglaltak szerinti módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződés nyelve: magyar.

A regisztrált vásárló az adott és még nem teljesített rendelése státuszát a „Fiókom” menüpontban a „Rendeléseim” pontban követheti nyomon.

  1. Fizetés és számlázás

A Szolgáltató webáruházában a vásárlás PayPalon keresztüli fizetéssel, utánvétes fizetéssel és előre utalással lehetséges.

Utánvétes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának fizeti meg. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.

A Szolgáltató minden vásárlásról ÁFA-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket), a Szolgáltató, mint Eladó és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.

  1. Kiszállítás

A Szolgáltató a megrendelt termékek házhoz szállítását csak Magyarország területén belül vállalja.

A Szolgáltató webáruházából történő megrendelést Magyarország területére a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre.

A kiszállítás díja a Vevőt terheli, melyek a következők:

Szállítási díjak Magyarországon belül:

  • Fix 800 GLS futárszolgálattal Ft
  • Fix 500 Ft ajánlott, elsőbbségi küldeményként a Magyar Postán keresztül (Csak előre utalás és PayPal/bankkártyás fizetés esetén vehető igénybe a szolgáltatás. Amennyiben nem tartózkodsz otthon a kézbesítés időpontjában, a postás egy értesítést hagy a küldeményről, amelyet az illetékes postán tudsz átvenni. Várható szállítási idő: Feladást követően 1-2 munkanap)
  • 15 000 Ft értékű vásárlás felett a szállítási költség díjmentes!

Amennyiben a rendelésen több termék szerepel, akkor a Vevővel történt egyeztetést követően a kiszállítás több részletben is történhet.

  1. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje

A megrendelés teljesítése során a termék(ek) kiszállítása hétköznapokon 8:00 és 16:00 óra között történik. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által a kiszállítással kapcsolatban megadott további információkat (pl.: a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről) minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni illetve garantálni, hogy a kézbesítő cég figyelembe veszi azokat.

Amennyiben a kiszállítás második alkalommal sem sikeres, a csomagot a futárszolgálat a Szolgáltató részére visszaszállítja és a Szolgáltató a megrendelést törli. Ugyanazon felhasználó újbóli megrendelése esetén a Szolgáltató jogosult az előző (törölt) megrendelés szállítási költségét az újabb kiszállítással egyidejűleg ismételten felszámítani.

A Vevő köteles az átvételt követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a megrendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@braceletfactory.hu) a hiba elhárítása érdekében.

Abban az esetben, ha a megrendelt termék hibás, és a hiba bizonyíthatóan az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék bizonyíthatóan a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltatónál e-mail-ben (info@braceletfactory.hu) illetve telefonon(+36706299494) lehetőség szerint a hibát igazoló fénykép megküldésével. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a Szolgáltató 14 munkanapon belül díjmentesen kicseréli, illetve ilyen esetben a szerződétől elállásra is lehetőség van.

Amennyiben a megrendelt termék valamilyen okból (pl.: mérete) nem megfelelő, azt a Szolgáltató kizárólag az átvételt követő 14 napon belül cseréli. A csere kizárólag postázással vagy futárszolgálattal valósulhat meg. Postázás esetén a vásárlónak jeleznie kell csere szándékát a Szolgáltató e-mail címén (info@braceletfactory.hu), az új igényelt terméket (termékkóddal) vagy méretet feltüntetve. Ezután a csomagot a Szolgáltatócímére az alább található űrlappal együtt postai úton illetve futárszolgálat útján kell visszajuttatni, majd a termék visszaérkezését követően a kiválasztott új terméket a szállítási díjak (futárszolgálat oda-vissza díja) megfizetése ellenében cseréljük és újra kiküldjük.Amennyiben cseretermékként olcsóbb terméket választ, abból adódó különbözetet banki utalással teljesítjük a Vevő által megadott bankszámlaszámra, amit a csereigény bejelentő nyilatkozaton szükséges feltüntetni, mely esetben a Szolgáltató jogosult a tranzakció díját a vásárlóra terhelni. Ha a cseretermék drágább, mint az eredetileg megrendelt termék, úgy a keletkezett különbözetet a kiszállítást végző futárnál kell kiegyenlíteni. Postai visszaküldés esetén, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.Kérjük használja a csereigény bejelentőt.

A Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles az árut cserélni. A csomagolás sérüléséből vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni vagy használatba vette, a Szolgáltató nem vállalja a termék cseréjét.

  1. A vásárlástól való elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.Az elállási határidő kezdetének napja termék átvételét követő nap. Elállás esetén használhatja a mellékelt elállási nyilatkozatot.

A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket (lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban) az elállási nyilatkozattal együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni a Szolgáltató címére. A visszaszállítás költsége a Vevőt terheli a Szolgáltató nem köteles utánvétes visszaküldéseket átvételére.

A Szolgáltató a kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) lehetőleg eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. Amennyiben a termék a kipróbáláshoz feltétlen szükséges használatot meghaladó használat nyomait mutatja, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az értékcsökkenés miatt arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza.A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben a 14 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Szolgáltató a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vásárlónak az elállás folytán visszajáró összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének címe: 1136 Budapest, Pannónia utca 33.). A termék visszaküldésének költsége minden esetben a vásárlót terheli.

  1. Kellékszavatosság

A hatályos jogszabályok értelmében a vásárlót minőségi kifogás esetén kellékszavatossági jog illeti meg. Fogyasztó esetében a kellékszavatosság ideje 2 év, mely két részből áll:

  • az első 6 hónapban vélelmezni kell, hogy a termék hibája már az értékesítéskor (gyártáskor) fennállt, így az Eladót terheli annak a bizonyítása, hogy a termék értékesítésekor hibás volt. Amennyiben az szükséges az Eladó költségén történik a termék vizsgálata
  • a következő 18 hónapban a fogyasztót terheli – saját költségén – annak bizonyítása, hogy a termék hibája már értékesítéskor (gyártáskor) fennállt (pl.: szakvélemény készíttetésével).

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

Minőségi kifogás esetén a vásárló elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Szolgáltató,ha az igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára –a másik igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget okozna, akkor az eset összes körülményét mérlegelve a csereigény helyett választhatja a javítást.

Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy a Vásárló igényének nem tud megfelelő határidőben eleget tenni, úgy a Vásárló –egyeztetést követően– kijavíthatja, vagy kijavíttathatja a hibás terméket a Szolgáltató költségére. A szakszerűtlen javításból eredő károkért a Szolgáltató nem köteles felelősséget vállalni.

Ha az üzlet a javítást/kicserélést nem vállalta, vagy nem tudta teljesíteni, akkor a Vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől, tehát visszakérheti a termék vételárát.

Javítás esetén – a kicserélt/javított rész tekintetében – a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. A kicserélt termék, vagy a termék egy kicserélt része tekintetében a szavatosság újraindul a kicserélést követően.

  1. Termékszavatosság

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igény a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval illetve a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha az alábbiak közül egy fennállását bizonyítani tudja:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti

  1. Panaszkezelés

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait (panaszait) az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 1136 Budapest, Pannónia utca 33.

E-mail: info@braceletfactory.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy a panasz jellege indokolja a Szolgáltató felveszi a futárszolgálattal a kapcsolatot, valamint az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A szolgáltató a fogyasztó panaszáról minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, melyet utólag a az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint a panaszra adott válasszal együtt küldd meg a fogyasztó részére.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja (postára adja). A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Amennyiben a Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

  • Eljárást indíthat a Járási Hivatalok fogyasztóvédelmi egységeinél:

A Hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetők fel érdemben. Ilyennek pl.: ha a szolgáltató, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság illetékességi körébe a fogyasztó és a kereskedő közötti vitás kérdés rendezése (például, hogy az adott terméket cseréljék, vagy a vételárat fizessék vissza)

Járási Hivatalok elérhetőségei: www.jarasinfo.gov.hu

  • Békéltető testület eljárását kezdeményezheti:

Az ingyenes békéltető eljárást a fogyasztó a lakhelye, tartózkodási helye, vagy a vásárlás helye szerint illetékes megyei kereskedelmi kamarák mellett működő Testületeknél kezdeményezheti a fogyasztó ha, úgy érzi, hogy a kereskedő vagy szolgáltató a szerződéses kötelezettségeit nem, vagy nem megfelelően teljesíti. A fogyasztónak minőségi kifogással kapcsolatos vitáját kifejezetten érdemes a Békéltető Testületeknél kezelnie, hiszen a fogyasztóvédelmi hatósággal szemben ebben a kérdésben a Testületek illetékesek.

A testületek elérhetősége: www.bekeltetes.hu

  • Online vitarendezési eljárást kezdeményezhet:

524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára igénybe vehető. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi linken érhető el: http://ec.europa.eu/odr

  • Bírósági eljárást kezdeményezhet
  1. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról az alábbi linken érhető el. (http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/)
  1. Egyéb rendelkezések

Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen lenne, az a továbbiakban nem alkalmazható és az érvénytelen rendelkezés helyett a törvényi előírások az irányadóak és az ÁSZF visszamaradó rendelkezései továbbra is teljes hatállyal bírnak.

A Szolgáltató és a vásárlók közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.